En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Jenny - 9 mars 2015 17:18



Fantastiskt väder idag, precis som igår.

Kändes nästan varmare till och med, vilket inte gör att man klagar direkt.


Brorsan kom förbi och åt lunch, samt snackade lite innan han skulle dra iväg på jobb.

Som alltid trevligt och dessutom var det gott!

Kul med spontana besök tycker jag, fördelen med att bo nära varandra.


Mitt på dagen tog jag med mig mammsen och dom fyrbenta ner till ängen i solskenet.

Tänkte att dem skulle få sträcka lite på benen och njuta ordentligt av kalas vädret.

Och det kan man säga att dem gjorde, mer än nödvändigt till och med.

Baileys tackade matte genom att rulla sig i något som luktade åt helvete illa.


                     


Så det blev ner i badkaret för honom när vi kom hem och det tillhör inte sakerna han gillar här i livet.

Men så går det när man dränker ner sig själv i nå skit!!

Gick knappt att vara nära honom utan att spy, men nu luktar han gott igen.


Fattar inte ens att det kan vara så mysigt att rulla sig i sånt.

Äckel hundar, tur man älskar dem ändå ;)....


Annars så har vi klippt klorna och bara varit.

Jag har ju fortfarande svårt att andas, så satans täppt i näsan så det finns inte.

Men man måste ju ändå ut och passa på njuta av det underbara vädret liksom.

Eller ja man måste ut oavsett när man har hund, men ännu mer lockande när solen skiner osv.


Om 4 dagar så är det då dags att "vänstervarva" igen, japp jag vet jag tjatar om det.

Men det ska bli så grymt kul, dels att få träffa vissa människor och sen hela grejen i sig.


Resten av kvällen blir lugn, hoppas att det är något på tv.

Men tyvärr så verkar det mestadels bara vara skit numera, men något kanske man hittar.


Ha en fortsatt bra kväll alla fina!


Hugs And Kisses



Av Jenny - 9 mars 2015 17:07

 



Ja snart är "kombon" här som jag hade i sikte och det gör att mitt hjärta gör lite ont.

Visste det redan, men har nog försökt förtränga det så gott det går.

För det är nog ej genomförbart just nu och det känns skit!!!

Jag vet att man inte alltid får det man vill ha här i livet, men just detta kunde väl gått min väg.


Hoppet finns, men man ska väl kanske vara lite smartare än förlita sig på det kanske.

3 hundar i sig är inga problem alls, men just den där delen att få ihop till den större delen för att den ska bli min.

Det känns lite tufft för ekonomin, men än är ej hoppet ute som sagt.


Och drömmen lever vidare, men lite ledsen blir man ändå när man tänker på det.

Man kanske blir miljonär över en natt?

Varför inte liksom, men då kanske man ska börja med att spela först med.

Och det är ju inget jag direkt gör...


 


Visst det kommer fler i framtiden, men det var ju just denna som man ville.

Suck ibland är livet bra tufft, men jag skulle ändå inte vilja byta med någon.

Allt som allt är jag nöjd med mitt liksom.



Hugs And Kisses







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards