En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Jenny - 1 maj 2014 11:07



Ikväll så är det start på valpkursen som jag ska gå med Boss.

Kul ska det bli och härligt med lite egen tid med lillen, sen så nyttigt för honom att få göra något utan Baileys.

Visst jag är ju ute med dem en och en, men det är ju inte riktigt samma sak.

 

Måste bara bjuda på två filmer på grabbarna, så här börjar dem dagarna jämnt..

 


 
 

Är rätt kyligt ute idag, har ju regnat inatt.

Men vi har ju iallafall inte fått snö som dem fått på många andra ställen.

Så man ska väl ej klaga över att det är små kyligt egentligen.

Hoppas att det fortsätter vara uppehåll hela dagen och så även ikväll.

Annars finns det nog en risk för att jag har en väldigt blöt pälsboll med mig hem.

 

Ja annars så tvättar jag och gör vardagliga sysslor här hemma idag.

Blir en hel del mer dammsugande sen Boss flyttade in, men klagar inte.

Så nöjd med vår senaste medlem.

 

Hoppas på att helgen ska bjuda på bra väder, då ska jag äntligen komma ut och lägga första spåren för i år åt Baileys.

Vet att man kan lägga oavsett om det regnar mm, men känns snällare och skönare börja när vädret är bra liksom.

Han skulle garanterat klara det oavsett, men känns som sagt lite bättre om vädret är bra.

 

Hugs And Kisses

 

 

 

Av Jenny - 1 maj 2014 10:09



Hinner knappt med, redan 1 maj liksom.

Iallafall så funkar det kanon med Baileys och Boss, trodde inget annat.

Baileys är den perfekta "storebrodern", OM den andra hunden är normalt funtad och inte ett galet monster vill säga,

Och Boss är ju fullkomligt normalt funtad så det är som sgat inga problem alls.

Är underbart och att ha två så fina och härliga grabbar här hemma.

 

Boss har ju även fått träffa staffe tjejerna och det funkar kanon med dem med.

Första gången var han lite blyg, men nu så har han "tinat" upp och är helt en i gänget.

Så kul och se att alla funkar så bra ihop, även när det dyker upp en nu "medlem".

 

           

 

Tog även och badade Boss här om dagen och det är så kul och se skillnaden som blir.

Han är ju så underbart söt och fin lill killen.

 

   


Har även jobbat igen och det är ju så kul!!!!

Saknat det massor och har ju världens bästa vänner och grannar så dem passar grabbarna medans.

Eller ja dem ser till att dem får komma ut för rastning och sen få mat.
Så tacksam för att ha så underbara människor i mitt liv,

 

Jo så är ju lille Boss anmäld till sin första utställning nu med, blir samma debut som Baileys gjorde.

Nämligen på vår inoffare här i Hudik i Juni, men Boss är ju lite yngre än vad Baileys var.

Så funderar jag även på att visa Boss i Alfta, varför ändra på ett vinnande koncept liksom?

Ja Boss är fortfarande valp då, men mest för att utställning är så kul och sen har jag ju en väldans fin grabb.

 

Bjuder på blandade bilder från tiden som Boss varit här nu..

 

                   

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards