En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Jenny - 30 juni 2012 13:17



Snart dags att bege sig till arbetet igen, inte alls taggad för det idag.

Men det är bara att bita ihop och stå ut det, längtar redan till måndag kl 14.00

Då är man ledig i 2 hela dagar, ska bli skönt.

 

 

 

Annars så var det fredagsmys som gällde igår, jag och min misse kika tv.

Jag drack någon öl och bara var.. Inte alls helt fel.

Joker chilla i sin fåtälj och tyckte livet var allmänt toppen.

Jag pratade med en person som var allt för mig förut, trodde inte alls att denne kunde påverka mig så djupt än, men så är det. Jag kände hur allt kom tillbaka, även om jag inte riktigt vet om man ska lita på det som säga.

Med tanke på det förflutna, men vad är det man säger?

Alla kan förändras, så varför inte liksom..

 

Såg även något som gjorde mig lite ledsen precis, men ska skaka av mig det.

Som jag brukar göra när det gäller detta..

För är ju trots allt van att ej "finnas"..

Nu ska jag göra mig klar..

 

 

 

Hugs And Kisses

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards