En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 juni 2018

Av Jenny - 14 juni 2018 19:30


Klev av jobbet imorse och direkt iväg för att fira skolavstutning med fika för fasters stora kille.

Kan inte riktigt fatta att han till hösten börjar 2an!

Galet hur fort tiden går, såklart så var ju även den lille med.

Samt några andra vänner med barn.

Mycket trevligt och med tanke på hur vädret varit så verkar dom ju få ett toppen sommarlov dessutom.


 


Fick ju provpåsarna idag på ett pulver som jag tänker testa om det är gott.

Jag är ju sämst på frukost osv, så hoppades dessa är goda och att man kan ta en shake istället.

Testade en "påse" jordgubb till mellanmål och den var KANON GOD!!!

Som vanlig milkshake, fast att jag blandade den med vatten.


 


Man får ta mjölk, men jag valde vatten.

Så nu hoppas jag att även dom andra smakerna är lika goda, då blir det beställa hem så man har för en månad.  Mättande var dom med så perfekt.


 


Ensam hemma ikväll så jag bara njuter av egentid och bara vara.

Samt även tagit en längre promenad med grabbarna mina.

Men resten av kvällen blir det soffläge framför tv:n.

Längtar till fotbolls VM startar så man har nå kul kika på och självklart hoppas jag att vårat eget landslag går långt.

18juni startar det för vår del.


Ha en fortsatt trevlig kväll på er.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards