En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 mars 2018

Av Jenny - 20 mars 2018 20:30


Blev stallet mitt på dagen som alltid.

Tyvärr så fick bästa Jack vila idag, fast det inte var planen.

Men då jag fick ihop 4,5kärror med skit i hagen så var jag totalt slut efter.

Och då var det ändå inte allt...


Men jag mös i hagen med honom och så åt vi äpple.

Vilket är det bästa han vet i godisväg..

Han kan ju konsten att verkligen "kladda" och så låter det så galet gott med.


 


Bästa hästen   


Väl klar i stallet så åkte man hem och så blev det lite fix hemma.

Nu har jag varit ut med lakritsråttan på lite längre middagspromenad.


 


Sen fixade jag middag åt mig och mamma, hon är ju dålig så man får ju göra det man kan liksom.

Hon har gått hem igen för att vila och jag har hunnit med att duscha.

Ska kika lite tv innan grabbarna ska ut sista svängen med.


Blev inte så långt inlägg idag, då ryggen värker en hel del efter mockningen av hage.

Ha en fortsatt trevlig tisdag på er.


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards