En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Jenny - 18 februari 2018 22:15


Snart dags att krypa ner och sova lite här på jobbet.

Dagen har gått bra som alltid, vi såg ju självklart på matchen mellan Finland och Sverige i OS.

Ishockey för er som ej vet det och det var match om vem som skulle gå till kvartsfinal.

Och Sverige vann matchen med 1-3, så dom är alltså klara för kvartsfinal.

Där motståndet blir antingen Schweiz eller Tyskland.

      


Annars så har jag ju funderat på detta med Jack och hans hagkompis.

Tydligen så är jag löjlig i stort sett, för att jag inte tycker det är så kul att få mer och mer hål i mina täcken. Trots att jag sprayat ner täcket massor som han har på sig.

Eller att för den delen ha massor med bitmärken på honom själv.

Jag anser ju inte att det är harmoniskt mellan dom då.

Medan vissa andra säger att det ska vara normalt, framförallt ägarn av den andre.

Men jag får fundera lite till och se hur det ser ut imorgon när jag kommer ut igen.

Jack har ju dessutom blivit väldigt stirrig, allmänt grinig och inte alls lika social som han varit innan.

Så för mig betyder det väl ändå att han inte är helt nöjd liksom.

Återkommer när jag fått fundera och ser hur det ser ut imorgon.


Nu ska jag sova så man får några timmar sömn.

Godnatt.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards