En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Jenny - 8 februari 2018 13:45



Jaha då var man dålig igen då, hög feber på besök och det SUGER!

Men jag ska väl vara glad att jag ändå inte är så dålig som stackars mammsen.

För hon kan knappt stå på benen    

 

Missarna och Chip har accepterat varandra helt nu iaf, fast det är ju brudarna som bestämmer.

Men nu var det ju inte meningen att jag skulle ha två missar, ännu mindre 2 honor.

Så OM rätt hem dyker upp så kommer jag omplacera fröken pälsboll, men vi får väl se.

Finns säkert dom som har åsikter om saken, men inte erat liv så lägg ej energi på det.

Chip får inte ens ha "godissök" ifred numera   

 


  

Bjuder på en film när framförallt Chilla undersöker vad det är för pip grej matte håller i.

Chip tyckte det var mycket onödigt, är ju hans liksom.

 


 

 

P&K

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards