En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 februari 2018

Av Jenny - 4 februari 2018 19:30


Klev av jobbet vid halv 11, jag blev ju sen igår pga inställt tåg.

Så då fick samma tjej sovmorgon idag.

Stack ut direkt till Jack, som alltid lika mysigt.

Fixade och donade det som skulle göras, så tog vi en promenad.

Samt mys och massage efter, mycket nöjd kille gick ut i hagen igen efter.

Allt annat än varmt ute idag, så det var lagom i kylan.

 

Liftade med en annan i stallet in till Hudik sen, tanken var att jag skulle ta 15.15 bussen hem till Iggesund. Men när klockan var 15.30 och den fortfarande inte kommit till stationen, så ringde jag trafikupplysningen. Tog en stund i kö, men när jag väl kom fram och telefonisten kontaktat busschauffören. Så fick man reda på att bussen havererat, så därför kom den ej.

Nu var klockan 15.40 och telefonisten sa då att hon skulle boka taxi till oss som var kvar.

Men när hon väl pratat med taxi bolaget så fanns det ingen bil ledig på ungefär 1tim.
Så sa att då fixar jag det själv och så ringde jag till världens bästa mamma som kom för att hämta mig. Kan säga att jag har nog aldrig frusit så mycket som jag gjorde när jag väl fick sätta mig i bilen och äntligen fick åka hem. 

Nu känner jag att denna j*vla vinter gärna får vara över.

Undra om detta skulle funka?!!!

 

 

 

Nu har jag iallafall tinat upp och även duschat, vilket var så skönt kan jag lova.

Djuren har fått mat och promenad med.

Upptäckte när jag redan satt igång med tacos, att jag hade rester kvar i kylen.

Av mammas köttfärssås och pasta, så tänkte kasta bort det.

Men tänkte att pälsklingarna skulle få smaka och det blev ju en hit!!!

 

 

 

Väldigt uppskattat av alla 3, inte förvånad då det är MUMS.

Men just att då var det som dom glömde den lilla osäkerhet som funnits och accepterat varandra helt. Så min lilla tvekan över detta är nu som bortblåst.

Chip verkar ha insett att det inte är så hemska trots allt, missarna har ju försökt ta kontakt någon dag nu. Men han har varit livrädd...

 

Så nu tänkte jag göra dom sällskap i soffan och sen blir det sängen skapligt snart.

Känner mig sliten efter denna dag...

 

Ha en fortsatt bra kväll..

 

P&K

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards