En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 januari 2018

Av Jenny - 10 januari 2018 17:30


Idag är det andra dagen som jag är utan feber och kroppen känns mer levande med..

Så begav mig ut i stallet till min fina häst i underbart väder, då solen lyst.

Massa påladdning av bra energi och genast känner man att livet är kul igen.

Man kan ju inte bli annat än glad när han alltid kommer och möter en när man kommer till hagen.

Det är verkligen du och jag, känts så rätt från dag 1.

 

Iallafall så blev det massa mys, kärlek och sen longering.

Tror vi båda var lika glada över att vara igäng igen.

Han jobbade på kanon bra och var super mjuk i kroppen, så det gör honom gott vila ibland.

Skönt att man har en häst som inte går i taket av bli stående några dagar om man blir riktigt sjuk eller så. Så slipper man den ångesten liksom.

 

När jag hade longerat klart så var Pernilla i stallet. jisses så jag saknat den tjejen.

Och hennes Taigi, vilket jag är övertygad om att Jack med gör.

För även om han trivs med Morsk, så är det inte alls samma sak.

Han och Taiga var verkligen radarparet, gårdens kärlekspar.

Dom kliade varandra och ja det var något helt annat mellan dom två, än vad det är mellan grabbarna.

Iallafall så gjorde vi klart Jack, så fick han gå ut till Morsk igen.

Jag plockade undan efter mig, sen bjöd gummsan mig på lunch.

Efter det så bar det ut till stallet där hon nu har Taiga, så MYSIGT att få gosa med damen igen.

Insåg då hur mycket jag faktiskt saknar dom båda.

Taiga såg lite smått chockad ut när jag ropade på henne, men sen hade vi kli stund.

Pernilla körde hem mig sedan, tack för idag gumman!!!

 

 

   

     

 

                 

 

P&K

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards