En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 januari 2018

Av Jenny - 6 januari 2018 21:30


 

Sen så rinner det över..

Kanske är det just för att man är dålig och helt orkeslös, som man är extra känslig.

Men jag är så galet less på att det finns en person, som hela tiden får bete sig och göra som den vill/tycker/tänker. 

Utan att man gör eller säger något till denne...

Men gör någon annan samma sak, ja då kommer man genast och knäpper denne på fingrarna.

"Ajabaja liksom"

Så kräk less på detta så jag håller på att spricka av irritation.

Jag kan inte förstå detta alls, alla ska behandlas lika!

Varför ska man hela tiden behandla denna såkallade vuxna människa med silkesvantar?

Personen själv säger " kom till mig direkt om det är något" mm...

Men gör man det så får man det senare kastat i ansiktet med ett "buhuu tyck synd om mig inlägg" och denna har dragit på sig offerkoftan direkt.

Jag förstår verkligen INTE sånt!

Väx upp och inse att livet inte är regnbågar eller rosa moln.

 

Sådär nu har jag fått spy av mig lite.

För det är ju ingen ide att ta upp detta, för då kommer det enbart vändas mot mig.

Det har jag redan fått bevisat ex antal gånger innan, tragiskt men sant..

 

 

 

P&K

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards