En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Jenny - 21 augusti 2017 22:45


Ännu en dag börjar lida mot sitt slut, hade tvättstugan mellan 9-12 och däremellan promenad med världens bästa Baileys. Sen for vi in till stan, då mammsen skulle ha nya gardiner.

När det var fixat så släppte hon av mig i stallet och så tog hon med sig alla Jack's täcken hem.

Då snälla P köpt med sig inpregnering åt mig, så jag kan fixa alla innan det är dags att täcka fin grabben. Så att dom står emot regn mm..


Tog in Jack när mamma åkt och idag blev det longering, då han fått vila några dagar pga av jobb, hagfix mm. Vilket kan vara bra ibland det med, med tanke på hur mycket han stått innan han kom till mig. Han var som alltid super mjuk och arbetsvillig, kämpade på kanon bra.

Nöjd kille som sedan fick sin mat, lite stretchning och gå ut i hagen igen.

Bara 2v kvar av betes tiden nu, sen är det dags för hästarna att gå över i sina vinterhagar.


Lite bilder från idag.


                   


Som jag gillar denna underbara häst.


Nu har jag varit på 45min promenad med Baileys som sista sväng idag och även lämnat ner honom till mamma.


 


Då jag ska iväg och jobba dygn imorgon, så får hundarna vara hos mamma.

Lakritsråttan var redan där.


Ha en fortsatt bra kväll på er, nu ska jag avsluta med avsnitt 6 av säsong 7 på Game of Thrones.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards