En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 augusti 2017

Av Jenny - 7 augusti 2017 15:15


Börjar med att skriva GRATTIS till min lille lakritsråtta som blir 1år idag!

Tiden går så fort, tycker nyss att jag hämtade den lille ryssen på Arlanda.

Så nu väntar 1års vaccinering och patella koll.


 


Klev annars av jobbet vid och därmed så har jag semester nr 2 nu, jobbar igen den 19/8.

Inväntade bussen och så åkte jag ut till stallet direkt.

Denna vecka har jag även hand om Jack's tjej Taiga, då P är på Gotland med familjen.

Hoppas att ni får en super semester!!

Tog in båda tillsammans när jag fixat vatten och så i deras boxar, varför gå 2ggr liksom.

Insåg rätt snabbt att Taiga's skor tyvärr satt löst. 


   


Så blev ingen motionering för hennes del och kontaktade P som fick jaga hovslagarn.

Men longerade Jack iaf, då han fått vila hela helgen för matte jobbat.

Han var aningen stel idag, men det släppte innan vi var klara.

När dom fått mat, så fick dom gå ut i sin hage igen och försvann omgående ner på betet.


Gjorde klart i stallet och sen bar det av hemåt, nu har jag klippt klorna på hundarna.

Sen blir det skogen en sväng innan middagen för oss alla.


Ha en fortsatt bra dag på er.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards