En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 april 2017

Av Jenny - 21 april 2017 22:30


Började dagen med lite fix och städ hemma.

Chip fick passa på att ha sin nya boll, som preparerades även denna gång med leverpastej.

Han hade stenkoll på mig medans jag gjorde iordning den.


 


Sedan vid lunch så drog jag till stallet och så fick jag även sällskap av mammsen denna gång.

Hon ville gärna träffa Jupiter och självklart fick hon det.

Planen var att jag skulle köra i rockarden så att mamma kunde åka med, men tyvärr var den ej däckena fixade. Så jag fick ta mig en tur själv och mamma hänga i stallet medans.

Jag tog ej så lång tur, men det var ändå skönt komma ut och ladda mitt batteri lite.

Jupiter var nöjd oavsett så.



 

När allt var klart med fin fuxen så åkte vi hemåt igen.

Hämtade upp fasters små grabbar på dagis och fritids, sedan blev det hem och byta om.


Mamma umgicks med grabbarna och jag motionerade hundarna.

Sedan gick jag hem en sväng för att bara slappa.


Nu ikväll så blev det taco mys och film hemma hos mammsen.

I sällskap av våra pälsklingar såklart.


 


Blev "Legenden om Tarzan", den var inte alls så bra som jag förväntat mig.

Men helt ok ändå och det var ett bra avslut på en härlig dag.


Nu har jag gjort iordning allt inför morgondagens dygnspass, laddat kaffe bryggare mm..

Så ska borsta tänderna och sen krypa ner i sängen för att sova. 


Hoppas ni med haft en bra dag/kväll!


 


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards