En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 april 2017

Av Jenny - 13 april 2017 15:15


Blev en tripp till underbara Jupiter idag med.

Idag tog vi oss våran premiärtur tillsammans och det var så underbart att köra häst igen.

Satt med ett fånigt leende på läpparna hela jogging turen och det känns så bra att ha ett varmblod i mitt liv igen. Får ju ha honom som min egen och lägga upp det som jag själv vill.

Så vi får se om jag får igång honom såpass att man kan få honom till start, det vore så satans kul.

Han är ju trots allt bara 6år, så han är ju inte direkt gammal.

 Men annars så kommer vi oavsett ha det grymt kul ihop.

Älskade drömhäst!!!



 

       


Nu ska jag ner till mammsen strax, blir middag där och sen middagspromenader med våra fyrbenta. Mamma får ju stå över den så höften får vila och senare ska jag även ut för att övningsköra igen.

Går bra och min rädsla börjar försvinna helt faktiskt.

Vilket jag inte trodde skulle ske så snabbt, men det känns kanon.


Så ja livet i sig är verkligen helt underbart just nu, kunde inte ens önska mig mer.


Glad Påsk på er!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards