En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Jenny - 29 maj 2016 22:45


Klev av jobbet kl 10 efter ett dygnspass, gick bra som vanligt.

Tog bussen hem till mig, duschade och fixade lite.


Sedan promenad hem till mammsen, som ej var hemma då hon var inne i Hudik och passade små grabbarna. Jag tog ut hundarna och sedan satte jag igång och klippte gräset.

Härligt väder så det gäller att passa på, sen var det ju 1v sedan med och hade hunnit växa en hel del. Såg även Elitlopps försöken i pauserna i klippningen, kan man ju ej missa liksom.

Årets travhändelse som man egentligen ska uppleva på plats, men detta år fick dewt bli soffan i och med jobb mm..

Mamma kom hem på eftermiddagen, så då fikade vi och så fick hon sin "morsdag present".

Inte för jag behöver en speciell dag för att visa mamma hur mycket jag älskar henne men iaf.

Tycker man ska visa jämnt jag och vi kunde ej ha en bättre mamma   .

Hon ställer verkligen upp i alla lägen och finns alltid där oavsett vad.

Världens bästa på alla sätt!


Såg finalen av Elitloppet, helt rätt häst vann och det var riktigt häftigt se sättet som Nuncio gjorde det på. Bara att gratulera hela kretsen runt honom.

Klippte sedan gräset innanför inhängnaderna, så nu har även hundarna fint och så räffsades allt gräs upp så man ej ska dra in det så fort man går ut.


Vi käkade taco och sedan blev det film på kvällen.

Innan ja tog Mr B för att gå hem, Lava fick stanna hos mamma så kungen fick egentid med matte.

Dom ska ändå tillbaka imorgon då jag jobbar kväll så passade på att bara mysa med min bäste vän.

Väl hemma igen så blev det ännu en dusch och sedan har vi bara myst i soffan.


Imorgon väntar som sagt jobb 17-08 och får se vad man hittar på innan.

Mr B ska ju till mamma innan jag måste åka till jobbet iallafall, får väl hoppas att det är bra väder med. Men just nu verkar det enbart regna hela tiden tyvärr.


Så nu tänkte jag iallafall logga ut och sen blir det sova efter att filmen jag kikar på är slut.

Så godnatt på er!


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards