En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Jenny - 25 maj 2016 22:30


Idag var det dags att jobba lite igen då, 08-17 stod på schemat.

Varit ledig sedan i fredags i och med att det var min lediga helg, samt att vi sedan bytte lite pass.

Så det blev extra länge ledigt, vilket gjorde att det var nice få jobba igen.

Gick kanon bra som vanligt att jobba, tog bussen direkt hem när jag slutade.


Hundarna är ju hos mammsen och hon hade varit till skogen mm, så jag kunde med gott samvete åka direkt hem för att bara slappa.

Även om jag inte gillar att vara utan de fyrbenta.

Men det gör att jag slipper gå dit med dom imorgon, då jag ska jobba kväll/natt 17-08 då.

Samt att jag därmed kan sova ut och sen in till stan för att fixa lite ärenden innan det är dags att börja jobba.


Så sjukt tacksam att jag har mamma som kan ta hand om dom när jag jobbar.

Samt att det inte "sliter" på henne längre, utan att hon med mår bra i situationen.

Aldrig mer att jag vill att hon ska känna som hon gjorde innan vi tog beslutet att "göra om" i upplägget. Och allt för att hon inte ville krossa min dröm osv, men nu verkar vi ha hittat rätt för oss alla. Vilket gör att det känns kanon.


Har kikat tv och enbart slappat sen jag kom hem.

Regnet fortsätter att vräka ner, tycker det räcker nu jag...

Men enligt prognoserna så lär det dröja ett par dagar till innan värmen är tillbaka.


Nej nu blir det sängen, så godnatt på er.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards