En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Jenny - 24 maj 2016 23:30


Blev en sväng över till mamma efter att man varit i affären, sen så åkte vi in till stan efter lunch. 

Jag skulle hämta paket och så kikade vi efter mindre tuggben med någon smak till Masaya, samt Lava.

Vilket vi hittade och sedan blev det förbi bror för fika, även små grabbarna var hemma.

Så blev lite mys med dom, innan bror körde hem oss.


Jag åkte hem till mig och städade av lite, då hundarna är hos mamma.

Då jag jobbar 8-17 imorgon, byte av dag annars skulle jag jobbat idag.

Ska bli nice jobba igen efter långledigt.


Mamma kom förbi på kaffe och efter det så blev det taco middag för min del.

Senare så blev det film.


 


"Den gode dinosaurien" och den var super bra.

En och annan tår kom även, så man blev riktigt berörd av den.

Alla borde se den, trots att den är animerad och kanske barnfilm i mångas ögon.

Men den var som sagt SUPER bra!


Nu ska jag strax krypa ner i sängen tänkte jag, regnet vräker ner ute och ska tydligen göra så i flera dagar till. Så får se vad man hittar på imorgon på jobbet, men vi ska nog få dagen att gå.

Allt går ju så lätt när man trivs så bra som jag gör.

Kunde inte fått ett bättre jobb!


Men nu säger jag godnatt!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards