En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Jenny - 14 maj 2016 22:30


  Tack till alla som grattade mig igår  


Klev av jobbet 10 på förmiddagen, efter att ha varit där sedan 17 igår.

Gått bra som vanligt, trivs verkligen så bra!!


Mammsen och en vän till mig hämtade upp mig så blev det lite shopping.

Mat och lite annat, så tog vi lunch på Max innan vi åkte hemåt.

Släppte av det jag handlat hos mig, sedan vidare till mamma för kaffe.

Vännen åkte vidare och vi rastade hundarna, pratade lite innan jag promenerade hemåt.

Trist att gå utan hund, men då jag ska jobba 10-08 imorgon så är det enklast att dom är kvar hos mammsen. Gick förbi affären direkt innan jag gick hem, lite gottis till kvällen vill man ju ha.


Väl hemma så blev det städning av hela lägenheten och fixa lite.

Sedan en dusch och efter det har jag enbart slappat, verkligen njutit av lugnet.

Men saknar min stora kärlek, mysigare att ha någon bredvid sig i soffan liksom.

Men på måndag när man kliver av så får hundarna följa med hem igen, för då är man ledig till torsdag morgon. Så onsdag kväll går dom till mammsen igen, då jag jobbar dygn.


Kikar just nu på Eurovision finalen och jag måste säga att det är fler låtar i år som är rätt bra.

Brukar ju vara kanske en och sen är resten i stort sett skit.

Men i år är det fler än så, men jag personligen tycker att Australien ska vinna.

Älskar deras power ballad!

Fast blir väl inte så att "rätt" låt vinner två år irad så, blir väl snarare någon av dom man verkligen inte alls tycker ska vinna.


Här är min favorit Australien från semi finalen och sen även videon.



Nej nu ska jag fortsätta ligga i soffan, får se om man orkar se klart finalen.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards