En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Jenny - 11 maj 2016 21:45


Började denna dag med en promenad med far och dotter efter att dom fått sin frukost.

Sedan lite kaffe innan det var dags att tvätta 9-12.

Blev varsin promenad med hundarna mellan maskin bytena, samt lite passivitets träning med Bumbibjörnen. Gick fin fint!


När tvätten var klar och hundarna återigen fått vara ute en sväng, så fick dom vara hemma.

Jag gick till affären och handlade åt mammsen, sedan bar det av hem till henne.

Fikade när jag kom och fick se hur mycket dom hade hunnit måla i hall, trapp osv.

Kommer bli kalas bra när det är klart kan jag säga.

Blir som nytt liksom, dom tror att dom ska bli klara imorgon.

Vilket vore skönt, då kan jag hjälpa henne få ordning och så.

Med tanke på att jag jobbar helgen sen.

Så håller tummarna för att det blir klart imorgon.


Klippte av gräsmattan åt henne när jag var där med, inte för att hon inte klarar det själv.

Utan för att jag tycker det är skönt och göra det, samt att jag vet hon får ont av det.

Så nu är det gjort och hon slipper tänka på det.


Blev hem hit sedan och käka lite sen middag, så blev det film.

Vi såg "En man som heter Ove" och visst den var bra, men förstår inte alls "hysterin" över den.

Sedan gick jag och hundarna med mammsen en bit när hon skulle cykla hem.

För att sedan gå hem och jag tog en dusch, innan det blev lite soffläge innan sängen.


Bra dag som alltid när man tillbringar den med dom man tycker om.

Så skönt när man verkligen kan njuta av lediga dagar och ej känna "fan att ingen är sjuk".

Utan nu har man sitt på det "torra" och bara kan vara, slappna av på en annat sätt.


Nej nu lite tv innan det är dags sova.


P&K




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards