En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Jenny - 4 maj 2016 20:45


Idag så har hela gänget hängt här hemma med mig.

Mamma kom och lämnade Bumbi på förmiddagen, då dom sedan skulle komma för att mäta lägenheten osv. Så då fick fröken clown hänga med oss och det har gått kanon bra.

Trodde faktiskt att det skulle bli mer "high chaparall" än vad det varit, dom har mest sovit när vi varit inne. Jag har förutom att varit ute med gänget, även haft tvättstugan.

Så nu är allt rent igen.


På eftermiddagen efter att allt var klart hos mamma, så tog jag hela gänget och gick över till henne. 

Vi käkade middag ihop och umgicks lite, blev en del prat osv.

Känns skönt att vi kunnat komma fram till ett beslut nu, krävs ju att man funderar lite när saker och ting förändras. Sedan så stannade Cockie kvar med mamma och Bumbi, så tog jag med bästa grabben hem ensam. Skönt att få ha lite egentid med honom och sen få "landa" lite.

Ska ju ändå gå tillbaka till mamma imorgon, då jag jobbar 17-17 och små grabbarna kommer med.


Så nu har jag duschat och intagit soffläge med min stora kärlek innan det är dags att sova.

Hoppas ni andra med haft en härlig dag och kväll.


               


P&K

Av Jenny - 4 maj 2016 07:30


Bella röntgades i fredags och idag syns resultatet på SKK.


 


Vi får väl se om det är 1/1 och B/B när pappret kommer hem.

Bella är först ut i sin kull att röntgas, så det ska bli intressant se vad resten har sedan.


P&K


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards