En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Jenny - 3 maj 2016 21:30


Idag har det varit fin väder igen.

Blev morgon fix hemma och sen bar det av in till stan en sväng.

Mamma skulle fixa olja till balkongen och så blev det lunch, samt kika lite.

Väl hemma igen så tog jag hundarna och promenerade över till mamma.


 


Då golvet nu är klart i mitt gamla rum, så skulle vi göra iordning det igen.

Mamma bytte till det och så blev det gästrum av det hon haft.

I och med hennes whiplash så är det enklare om någon hjälper till bära mm.

Och självklart så ställer man upp, bara roligt att hjälpa till så.


    


Blev kanon bra, lite små fix och det kommer bli perfekt.


Nu är vi hemma igen och jag har duschat, samt varit ute sista svängen med hundarna.

Nu blir det soffläge och bara softa.

Imorgon är man ledig och då kommer Bumbi hit, då dom ska fixa mm i mammas lägenhet.

Så enklare att hon hänger med oss under tiden.


Ha en fortsatt bra kväll på er.


 


P&K





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards