En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 april 2016

Av Jenny - 19 april 2016 15:10


 


Fått massor gjort idag, ska snart ska man jobba lite 17-08.

Men måste bara få berätta vad som gör mig så sinnessjukt lycklig just nu.

Trodde inte 2016 kunde bli bättre än det redan börjat, men tydligen så gick det med.


Efter all skit mm, så har ju verkligen 2016 känts TOPPEN!

Som att det verkligen är ett kanon år detta och igår kväll så fortsatte det,

För att dra det lite snabbt bara så fick jag ett samtal från arbetsledarn på ena stället jag jobbar som vikarie. Vi pratade allmänt om både det ena och andra.

Sedan släppte hon en helt oväntad "bomb".

Erbjöd mig ett vikariat, då ena tjejen sagt upp sig.

Det var ju helt utan tvekan som man tackade JA!!!!!!!

Så nu kommer jag ha min egen rad och fast lön, känns så jävla bra.

Visst det är bara ett vikariat, men efter det så kan det bli MIN tjänst!

Wihoo liksom, kunde ej fått bättre besked!

Så nu ska jag bara se till att fixa "kravet" eller iallafall påbärja det innan vikariatet går ut och köra på.

Livet är så underbart!


Kändes skit skumt att ringa till chefen och säga "upp sig" från ena stället.

Då man har 2v uppsägningstid, så jag blir kvar på stället tills dom har passerat.

Även sagt att jag kan stå kvar som vikarie, men jag kommer samtidigt att ha heltid på schema.

Så finns ju inte direkt massor med tid över liksom.


Från att man började året som arbetslös, till 2ställen som tim vikarie och tackade nej till flera.

Då tiden ej finns till allt, så har man alltså nu vikariat.

Kan inte med ord beskriva hur det känns, men JÄVLIGT bra minst sagt.


2016 är ett år man bara drömmer om annars!


Nej dags att göra mig klar för att åka till jobbet snart, pansar grisarna är redan hos mammsen.

Passade på att köra över dom när vi var ute och åkte med brorsans bil.


P&K





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards