En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Jenny - 31 mars 2016 22:15


 


Blev en promenad efter att grisarna fått sin middag och sen har vi bara myst i soffan.

Man kan nog säga att dom är precis lika nöjda som matte över vår flytt.

Minst sagt det bästa som kunde hända, även om planen från början var längre fram.

Så blev detta KANON!!!!


Haha Cockie har även lärt sig detta med att spana ut i kvarteret.

Precis som Mr B alltid gjort och även gör i denna lägenhet.

Rätt charmigt hur lika dom är dessa två pansar grisar.


 


Blev tv tittande hela kvällen och lite prat med underbara vänner.

Nu har jag precis gått sista svängen med pansar grisarna.


 


Så nu sover dom gott för natten och jag ska strax lägga mig jag med.

Får se vad morgondagen har att erbjuda.


Godnatt och sovgott!


P&K

Av Jenny - 31 mars 2016 13:45


Klev av jobbet 08, som vanligt blev det bussen mot Iggesund och gå till mamma.

Drack kaffe, pratade och så passade jag på att mysa med bumbibjörnen.

Ståtlig och rejäl tjej som är så lik sin farfar!!


 


Sedan var det dags att ta pansar grisarna och promenera hemåt.

Dammsög av och fixade lite, sen kom mammsen på lunch.

Jag hade ju fixat så att jag skulle lämnat pasta sås igår innan jobbet, men glömde den hemma.

Så den fick bli lunch för oss idag istället.

Blev fika hos Michelle och Keiron efter, sedan cyklade mammsen hem.


Själv har jag precis kommit tillbaka från en långpromenad med pansar grisarna.

Skönt väder och solen skiner, så lika bra att passa på.

Mycket uppskattat som alltid och dom hade en hel del spring i benen.


     

                                                                               

       

  


Så nu ligger det två väldigt nöjda grisar här bredvid.


 


Ha en fortsatt trevlig dag på er!


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards