En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Jenny - 28 mars 2016 14:45


Klev av jobbet kl 09, strålande sol och helt fantastiskt väder ute.

Bussen hem och gick till mammsen direkt, som mötte mig med Bumbi.

Först blev det lite go kaffe och sen tog jag en promenad med pansar grisarna.


 


Sen lite mer kaffe och prat, lider så med mamma just nu.

Fy fan rent ut sagt, men men..

Promenerade hemåt sedan, grisarna stannade hos mammsen och det för att jag jobbar inatt igen.

Slipper jag springa fram och tillbaka.


Plockade och fixade lite här hemma när jag kom hem.

Satte även upp hyllan i köket och ställde dit lite foton mm..

Blev kalas bra, så tack mamma för "tipset" om att sätta hyllan där.


 


Sedan så kom mamma och käkade lunch sedan, hade med sig Bumbi.

Älskade lilla yrväder.


 


Blev en del prat och självklart även kaffe, sedan promenerade dom hem igen.


Nu sitter jag här i soffan efter att ha duschat osv, tänker ta det lite lugnt innan det är dags att gå till bussen om c:a 1 tim för att åka till jobbet.


Måste erkänna det är tomt utan pansar grisarna, men imorgon kommer dom med hem igen.

För då är matte ledig till onsdag kväll/natt.


Så önskar en fortsatt trevlig måndag.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards