En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Jenny - 25 mars 2016 23:00


Gick kanon bra att sova på soffan inatt, vaknade vid 7.30 och då på med kläder.

Sen fick pansar grisarna sin frukost och så ut på en morgon sväng.


 


Underbart väder och grisarna verkar lika nöjda som matte över flytten.

Hem och drack kaffe, sen kom mammsen för att hämta mig.

Hämta sängarna och sen bar det av hem till mig igen.

Plockat lite mer och jag är så nöjd med hur det blivit såhär långt.


 


Kommer mer bilder sen när man fått helt klart här hemma.

Tog pansar grisarna på en längre sväng vid lunch, uppskattat som alltid.

Extra kul nu när det är massor med nya dofter mm.

Somnade gott när vi kom hem.


         


Sen blev det lite mer "plock" för mig och efter det tog jag en dusch.


Förberedde middagen sedan, gjorde lasagne och dukade fram mm.

Mamma, bror och små grabbarna kom på eftermiddagen för att se hur lägenheten blev mm.



     


Samtliga åt som hästar och tyckte det var super gott.

Fick massor med beröm för hur fint jag har hunnit fått det här hemma, så det värmde.

Bror hjälpte mig att sätta upp rullgardinen och sen var det dags för honom, samt små grabbarna att åka hemåt. Mamma stannade ett tag extra, så tog jag med mig Cockie för att promenera med henne hem sedan. Drack go kaffe, pratade och myste lite med Bumbi.

Innan jag tog svarta pärlan och gick hem till oss igen.


 


Lämnade in henne och hon fick ett ben, så tog jag Baileys på en sväng ensam.


   


Sen blev det på med myskläder och inta soffläge.

Grisarna har sovit så dom snarkar gott, medan jag såg filmen på 6an.


 


Precis varit ut och kissat grisarna sista vändan, så nu tänkte jag sova.

Imorgon väntar jobb 10-17, sen kommer fasters strora kille och ska sova här.

Så det ska bli kul att få rå om honom ensam.

Mamma ska ha Kevin, så vi äter här tillsammans först och sen åker dom hem till mamma.


Men godnatt på er.


 


P&K


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards