En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Jenny - 21 mars 2016 23:30


 


Insåg precis att detta blir sista natten i detta rum.

Då jag jobbar imorgon natt och även natten efter, sen är det dags att inta nya lägenheten.

Shit va fort tiden gått rent ut sagt.

Men det kommer bli så bra för mig och pansar grisarna, björnen stannar med mammsen.

Bara vi hittar rutiner osv, så vet jag att detta kommer bli KANON.

Dessutom så skönt att slippa vissa saker i detta kvarter, men kommer ju ändå vara här ibland.

Då mammsen passar grisarna när jag jobbar kväll/natt.

Så slipper dom ligga ensamma.

Nystart på alla plan!!


Nej nu är det dags att sluta mina blå och få lite sömn.

Imorgon väntar som sagt kväll/natt 17-08.

Ska dessutom åka tidigare, ska hämta upp lite saker innan jobbet kallar.


Godnatt och sovgott på er!


P&K

Av Jenny - 21 mars 2016 20:07


Trots att man inte känner sig helt 100 och febern kommit och gått.

Så bar det av in för att jobba 10-08 igår, klev alltså av imorse.

Gick bra och fast man gick lite på halvfart så fick man det gjort som skulle göras.

Visst att man kände sig smått "död" imorse när det var dags att kliva upp, men det funka.


Bussen hem och sen bara kurera sig, imorgon väntar 17-08 igen.

Det mest tråkiga med denna dag är att det snöat till och från hela dagen.

Så trist, vill att det ska vara vår NU!


Blev en sväng till skogen med pansar grisarna, som alltid mycket uppskattat.

Var ett tag sedan dom fick busa loss tillsammans och det finns nog inga som tycker så mycket om varandra. Som Baileys och Cockie gör, så söta ihop.




Det är ju så att man har hund oavsett väder och mående.

Kommer aldrig förstå mig på dom som skaffar hund och sen aldrig ens går en promenad mm med den.

Är ju liksom en del av det härliga med att ha dom, att man kommer ut.

För mig är det dessutom bästa medicinen om man känner sig hängig mm.

Visst att det samtidigt tar på krafterna när man inte är helt kry, men det är samtidigt nyttigt med frisk luft.


Precis duschat och nu tänkte jag inta soffläge, gänget är rastat osv.

Ha en fortsatt bra kväll på er.


P&K




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards