En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Jenny - 19 mars 2016 18:15


Trotsade haösont osv för att åka med mamma, Michelle och Keiron till stan.

Då vi hade några ärenden kvar sedan gårdagen, sen skulle vi även passa fasters små grabbar några timmar.

Så först hämtade upp M och K, sen vidare till bror för att plocka upp nästa små grabbar.

Vidare för lite ärenden, sedan lunch på donken.

Som alltid är en "hit" hos barn, åt bra gjorde dom.

Blev förbi Clas Ohlson innan vi gick upp till bror för att lämna hem Kevin och Patrik.

Samt låta K och K leka lite, medan vi hjälpte bror sätta upp en hylla som dom köpt.

Och mamma tog Patrik med sig för att byta present, då han ska på kalas imorgon.


 


Små grabbarna K lekte super ihop och hade verkligen så kul.

Så det lär bli fler gånger absolut, jag kommer ju i stort sett bo granne med dom efter flytten.

Vilket gör dom kan leka när fasters små älsklingar är hos mig.

Ja annars med såklart, men enkelt då.


Sedan bar det av hemåt, kändes minst sagt i kroppen att man inte är helt kry.

Fick hämta en del av sakerna som jag köpt av en granne som ska flytta.

Bla gardinstänger mm.

Så vi packade in det i bilen direkt, med det sista hemma med.

Ja tv:n och kläder är kvar än, men annars så blev det sista kört.

Mamma skjutsade över mig, jag dammsög av innan hon tog med dammsugarn hem igen.

Baileys var med också, så han hängde med mig medan jag plockade lite och satte upp gardinstängerna. Ja det fanns sådana där trista vita, som är typ "orginal" eller vad man ska säga.

Men jag vill ej ha sådana, så fult!

Skruvade även ihop köksstolen som vi bytte, så det blev gjort med.

 

Nu börjar verkligen vårt nya hem ta form ordentligt.

Jag är så nöjd, vi kommer få det kanon bra där.

Mer bilder kommer när det är klart sedan, men här är vardagsrum och en del av köket.


   


Fick sedan vara nog för denna gång, tar resten när flytten är nu.

Är ju liksom inte alls långt kvar nu!!!!!!

Klädde på mig ytterkläder, sedan blev det en promenad hem till mamma med Baileys.

Känns skumt säga, men det är ju hennes hem numera. 

Eller mitt med i några dagar till, men sen så.


       


Nöjd kille som somnade gott nu när vi var framme.

Själv ska man hoppa in i en dusch strax, mamma har ju fixat tjejernas motion.

Så blir det varma mackor till middag sedan framför tv:n och resten av kvällen enbart soffläge.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards