En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Jenny - 15 mars 2016 15:00


 

När man slog upp ögonen imorse så var det strålande sol och +6grader redan.

Det lär väl iallafall betyda att våren äntligen är här?

Man kan ju hoppas på det!


Blev först en sväng med bumbibjörnen och tror hon njöt minst lika mycket som mig av solen.


 


Sedan så var det dags för min stora kärlek att få en sväng med.


 


Underbarare hund finns ej och ej heller snyggare i denna håla.

Bästa grabben på alla sätt!


Kaffe när man kom hem och bara vara, njuta av vädret.

Sedan blev det en sväng till lägenheten, fick hjälp med att sätta upp hatthyllan som kommit mm.

Så nu är det i stort sett bara sängen som ska inväntas och vi som ska bo där, sen är det klart.

Känns så JÄVLA bra!!!!


Sen har jag bara softat i väntan på jobb, tog en varsin sväng med dom randiga nu innan det är dags att bege sig mot bussen.

Fick en bra bild på Bumbi, hon är bra tjusig alltså!


 


Men nu ska jag klä mig och sen dags bege sig till bussen.

Jobb 17-08 som väntar, så ha en fortsatt bra tisdag på er.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards