En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Jenny - 13 mars 2016 12:53


Fantastiskt väder idag med, nu måste ju ändå våren vara på ingång ordentligt?

Iallafall så blev det morgonkaffe efter att tjejerna fått vara ut.

Sen tog jag bästa grabben på en underbar morogn promenad.


 


Sedan blev det lite små fix här hemma, så åkte vi över en sväng till lägenheten.

Blev även en kaffe hemma hos Michelle och som vanligt trevligt, samt en hel del prat.

När vi sedan kom hem igen så fixade mammsen lunch, medan jag tog en promenad med Bumbi.

Blev skogen här bredvid för lite bus och träning, mattes duktiga tjej.


 


Ska strax ta en promenad till med Baileys tänkte jag.

Annars så laddar jag bara för jobb kväll/natt, 16-09 är det som gäller.

Älskar verkligen att jobba kväll/natt passen, man hinner med allt innan det är dags att jobba.

Så man behöver inte ha minsta dåligt samvete gentemot gänget.

Samt att det inte är massor för mammsen att fixa heller, utan hon kan bara rasta eller ta någon kortare sväng senare.

Skönt att man har henne, så man slipper lämna dom ensamma eller ha någon främling som går ut med dom för den delen.


Nedräckningen fortsätter och det är inte alls så långt kvar nu.

Som jag längtar!!!


Men ha en fortsatt bra dag.


P&K








Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards