En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Jenny - 11 mars 2016 14:54


Tog bussen hem som vanligt efter jobbet.

Väl hemma så rastades gänget och fick sin frukost, jag tog lite kaffe.

Sen fick Bumbi en promenad i solskenet.


 


Gick fin fint och idag var tjejen även lugn vid hundmötena.

Hon har en tendens att "jaga" upp sig och bli "orolig".

Blivit efter att hon fick 3 små lurvtussar på sig som skällde/morra och gjorde utfall.

Innan var hon bara glad och ville gärna hälsa.

Men vi tränar på och snart ska hon nog ha "glömt" och allt som vanligt igen.

 

Efter det så tog jag vår svarta pärla till skogen för lite bus och egentid.

Mycket uppskattat och sedan tog jag bästa grabben med mig för att gå till lägenheten för att plcoka lite.

 

 

 

Vädret är helt fantastiskt idag med, så svårt att vara inne.

Grabben var super nöjd över att få gå med matte.

Kika in sitt nya kvarter och alla nya dofter.

Passade på ta lite "stå kort" på honom på vägen dit.

Kan man annat än älska hans utseende?!!!

 

         


Blev lite små fix som att sätta upp väggtext och lite annat.

Plockade även av en hel del på köksbänken och ställde in där det ska vara.


   


Baileys var inte sen att upptäcka att han även i denna lägenhet kan ha koll på kvarteret.

Stod där och kikade, sa inte ett ljud fast det kom hundar ex antal gånger.

Duktig kille.


 


Tror vi alla 3 kommer att stormtrivas och jag bara älskar hur lägenheten ser ut.

Allt helt nytt, man kan ju inte få det bättre liksom.


Mamma kom förbi lägenheten när hon kom från stan sen.

Så vi "liftade" med henne hem och så blev det lunch.

Sedan tog vi tjejerna upp i skogen här bredvid för lite bus.



 

Mycket uppskattat och nu kan jag åka för att jobba 17-10 med gott samvete.

Hela gänget har fått det dom behöver, ja förutom sina kvälls rastningar mm då.

Men annars så, man får ju så mycket mer energi av att solen är framme.

Genast så känns allt ännu bättre än innan.


Nu blir det att ta en dusch och sen ladda för jobb som sagt.

Ni får ha en fortsatt trevlig fredag.


P&K






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards