En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Jenny - 24 februari 2016 13:45


Vädret är ju helt fantastiskt idag.

Så blev en promenad ner på sjön med mammsen och tjejerna, som busade loss ordentligt.




   

Mycket nöjda tjejer som somnade gott när vi kom hem.

Hoppas på att vädret är lika bra imorgon när man slutar jobba, så kan man kanske få njuta lite mer av det. I och med att man ej ska jobba förrän fredag morgon igen sen.

Ja inte ledig sålänge, men man har ju iallafall hela torsdagen på sig att göra något.


P&K

Av Jenny - 24 februari 2016 11:00


 


Underbart väder ute idag när man klev av jobbet kl 08.

Bilden tagen i väntan på bussen hemåt.

När man kom hem så blev det rasta tjejerna och ge dom sin frukost.

Sen var det bästa grabbens tur, som även fick sin vanliga morgon promenad.


 


Ska ju jobba även ikväll/natt, så man vet ju att man lever om man säger så.

Även fått fler extra pass så denna vecka blev fullspäckad med jobb, plus att man ska hinna med gänget och så med.


Tis-Ons 17-08

Ons-Tors 17-08

Fredag 08-17

Lör-Sön 10-10

Sön-Mån 16-09


Lär ju bli lagom skönt när man kliver av måndag morgon och iallafall är ledig till tisdag kväll/natt.

Enbart helt ledig fredag nästa vecka, men jag klagar ej.

Så skönt att vara igång ordentligt igen och jag är "tacksam" att folk är sjukskrivna så man får extra pass med.

Om man nu får säga så utan att låta elak osv, men tror ni fattar vad jag menar.


Så sjukt tacksam att jag har världens bästa mamma som tar hand om gänget när jag jobbar.

Utan henne så hade jag ej kunnat jobba såhär mycket och ändå ha mitt intresse/hobby.

Nog för att vi har det tillsammans, men det är ju ändå mitt val av ras osv.

Att hon ställer upp som hon gör är guld värt för mig, kommer aldrig kunna tacka henne nog.

Man slipper skaffa någon främling som ska springa hos en och förlita sig på att den gör som man sagt osv.

Samt att gänget slipper sitta ensamma mycket.


Livet är verkligen toppen som det är just nu och kunde ej önska mig mer än det jag har.

Så tacksam för precis allt   .


Har duschat för en stund sedan och väntar på att håret ska torka.

Sen blir det en sväng med mamma och tjejerna, så dom får busa av sig ordentligt.

Så slipper mammsen tänka på det sen, utan kan bara rasta dom sen i stort sett och ta någon kortare sväng.

Baileys ska med få en sväng till innan matte åker för att jobba, så slipper mamma tänka på det med.


Ha en bra dag på er!


P&K







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards