En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Jenny - 5 februari 2016 18:08


Ja då var man äntligen hemma igen efter 22,5tim på jobbet, ja eller jobben ska man ju kanske säga.

Var ju kväll/natt 17-08 på ena och sen direkt till andra för 08-17 idag, men snälla arbetskamrater som man har så kom den som skulle byta av mig 15.30 redan.

I och med att jag ska jobba imorgon 10 till söndag morgon 10, så ja skulle hinna få lite mer "vila" innan det är dags igen. Dagens pass var ju egentligen ej mitt, utan vi fick göra om lite pga av sjuka barn osv.

Men det tackar jag för, aldrig fel med extra pass liksom.

Ännu mindre när man verkligen stormtrivs som sagt, så grymt kul ställe.


Kände så fort jag kom hem att man är bra sliten, men bytte om och tog Baileys på en sväng direkt.

Innan man hinner känna efter för mycket.

Vi fick även sällskap av mamma och Cockie, så skönt med en hane som ej bryr sig märkvä'rt om att favorit tjejen löper.

Är ju trots allt ändå "hans" tjej liksom.


 


Mamma hade gått med Bumbi innan jag kom hem. 

Så det blev hoppa in i en dusch för min del när vi kom tillbaka.

Nu ska jag strax laga taco, eller ja hacka grönsakerna iallafall.

Mamma har redan förberett köttfärsen och så.

Sen blir det soffläge resten av denna kväll kan jag säga, för att enbart ladda batterierna till dygnet imorgon.

Mysa med dom fyrbenta och bara vara.

Men när man kliver av på söndag så är man ledig till onsdag, ska bli riktigt nice.


Ha en fortsatt bra kväll på er!


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards