En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Jenny - 2 februari 2016 13:07


Dagen började som alltid med dom fyrbenta.

Rastning och frukost, sen kaffe för matte.


Lite senare på förmiddagen så tog jag mig en promenad med bästa grabben.

0 gradigt och riktigt skönt ute.

Har dock kommit lite nysnö som ligger uppepå all is som vi hade innan, så det var lite små halkigt.

Mest för mig, Baileys gick som det vore barmark   .


 


Sedan så blev det lite små fix och så ringde dom så jag har ett till extra nattpass nu.

Känns bra att man får lite extra med, är ju liksom pengar som man ej räknat med.

Vilket aldrig är fel, sen gör ju det att man kanske kan göra vissa andra saker med.


Fixade lunch till mammsen och mig, sen blev det på med kläder för att ge sig ut igen.

Vi tog bilen iväg med tjejerna så att mamma kan gå lite lättare, vill ju ej hon ska få mer ont än nödvändigt liksom.

Var riktigt nice och tjejerna busade loss ordenligt så nu är dom mycket nöjda.


 


Vilket gör att matte sedan kan dra och jobba 17-08 med gott samvete.

Mamma behöver bara rasta dom, men inget "tvång" att gå nå längre promenader liksom.


Ja så nu väntar man bara på att få åka och jobba i stort sett.

Vaktmästarn ska ringa idag med, så får vi se vad han säger.

Återstår att se om han kommer ihåg det eller om allt jobb får honom att glömma det.

Aja inte så att det skulle göra något, då får det bli en annan dag liksom.


Så får väl önska er en fortsatt bra dag och även kväll/natt.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards