En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under januari 2016

Av Jenny - 2 januari 2016 15:10


Tog bästa rödingen på en promenad i snön som faller, så mysigt att gå när det snöar.

Ännu bättre om det är helt orört där man ska gå.

Blev en blandat, både vid väg och sen upp vid skogen så hon fick springa av sig lite.


                                                           


P&K

Av Jenny - 2 januari 2016 13:36


Hoppas innerligt att det fortsätter att snöa som det gör nu, för då hinner man nog glädjas lite av den.

Hundarna älskar det dessutom!



 
 

P&K
 




Av Jenny - 2 januari 2016 12:15


Något som jag antar vi kan kalla för snö, även om det är små fling liknande grejer faller från himlen.

Så nu hoppas jag innerligt på att vi äntligen kan få snö ordentligt på backen.

Iallafall så tog vi våra pansar grisar, hoppade in i bilen och bestämde oss för att ta en ny väg med dom för dagens längre promenad.

Vilket vi gjorde helt rätt i, för satan så härligt det var.

Uppskattat av oss alla och dessutom stötte vi på nya saker för hundarna, så det blev bra träning med.

Så minst sagt trötta och nöjda hundar som vi hade med oss hem.


                                                                           


P&K

Av Jenny - 1 januari 2016 19:30


Fasters stora kille följde med oss hem efter att vi var in och hjälpte min älskade bror med nya garderoben.

Så vi har haft massa mys och som vanligt skämt bort honom lite.

Blev bla en promenad med Bella och Cockie, ja mammsen var med hon också.

Vi gick till ängen så hundarna kunde springa och Patrik lika så.

Mycket uppskattat!


     


När vi kom hem så tog jag en sväng med Baileys och sen var de mörkt ute.

Patrik spelade lite tv-spel medan jag fixade lite.


Sedan fick undarna sin middag och rastning innan vi satte oss för att spela spel med Patrik.

Blev "Bilar" memory och Patrik är riktigt duktig måste jag säga.


 


Vi använde ej alla paren som finns, men tillräckligt många och det var himlans trevligt.

Sen fick han middag innan bror hämtade honom nu vid 19.


Så nu ska jag ta en dusch tänkte jag, sen blir det laga middag till mig och mammsen.

Ikväll blir det taco till nya Beck filmen "Gunvald".


Så önskar er alla en trevlig kväll.


P&K

Av Jenny - 1 januari 2016 00:45


2016 kunde inte fått en bättre start!!!

Baileys är ju så fascinerad av fyrverkerier, så satte på honom koppel och gick ut för att kika.

Så passade vi även på att ta en promenad, så skönt med hundar som inte är minsta rädda att det smäller.

Och jag kunde ju absolut inte fått en bättre start på nya året än en promenad med min bäste vän.


 


Kommer aldrig någonsin att få en hund igen som denna grabb, han är verkligen en äkta "once in a lifetime" hund på alla sätt. Kvarterets och mitt hjärtas kung!


Önskar er alla ett bra 2016, ser verkligen fram emot detta år.

Har massor med kul saker inplanerat!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards