En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Jenny - 25 januari 2016 12:30


Gick kanon även att vara ett dygn på jobbet, eller ja 22tim om man ska vara riktigt petig.

En hel del skratt och allmänt trevligt, sov bättre denna natt med. 

Men ja jag skulle ljuga om jag sa att det ej var skönt att komma hem.

Blev hämtad denna morgon, för att hinna fika och så innan det var dags för mammsen att åka på semester.

Hoppas att hon får trevligt, men det tvivlar jag inte en sekund på.


Själv tog jag Baileys så fort hon åkt på 1tim promenad i det underbara vädret.

Kyligt, men så mysigt då solen lyser!

Så fick bli promenad ut på sjön, riktigt nice!


                               


Mycket nöjd kille som kom hem efter promenaden.

Då var det dags att ta små brudarna, så även dom skulle få busa av sig.

Tog även dom ut på sjön, så skönt kunna gå och slippa bilar osv.

Tyvärr dog batteriet på telefonen, så det blev ej så mycket bilder på dom.


                   


När vi kom hem somnade tjejerna gott och jag har nu tagit en dusch, vilket inte alls var helt fel.

Så nu tänkte jag slappa lite i soffan och till sällskap har jag bästa grabben.


 


Önskar er en fortsatt trevlig måndag, det tänker iallafall vi ha.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards