En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Jenny - 23 januari 2016 17:42


Jobbade fram till 10 idag, natten har gått super.

Blev kvar till 10.20 och pratade med tjejen som bytte av mig.

Är ju så när man verkligen trivs, då känner man ej att man måste iväg så fort ens pass är slut.


Blev att man gick upp till bror med familj för lite kaffe efter.

Inväntade att mammsen skulle komma in till stan, tänkte vi skulle passa på att leta jacka till henne osv.

Vilket vi hittade, så nu har hon en ny.

Blev även lite annat smått och gott.


Sen bar det av hemåt och kändes lite skumt att man varit borta sen 15.30 igår, så det var extra skönt att komma hem till gänget mm.


Bror med familj hade varit här ute och åkt pulka mm, så på vägen hem titta dom in på kaffe.

När dom hade åkt så tog jag Baileys på en promenad, i sällskap av mammsen och Cockie.

Vi gick en runda och sen förbi ängen så att dom även fick busa av sig lösa.

Mycket uppskattat och idag har det inte varit kallt heller.


                                 

När vi kom hem så tog jag lilla Bumbi på en sväng upp i skogen här bredvid.

Dels för lite bus, samt träning och så är det alltid nyttigt med egentid liksom.


                                                           



Nu har jag duschat och resten av denna kväll blir det att bara ta det lugnt.

Imorgon väntar jobbet igen och då från 10 till måndag morgon 08, så dygnspass.

Men sen så är man ledig 3 dagar, innan det är dags att jobba igen.


Så önskar er en fortsatt trevlig lördag och så får ni ha en bra söndag med.

Lär inte komma någon uppdatering här förrän på måndag.


P&K




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards