En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Jenny - 22 januari 2016 14:37


Posten har precis varit här och idag kom BoT täcket till Baileys.

Sitter kanon bra så jag är super nöjd, nu har kungen det bästa!!

Super tack Donna eller kanske borde säga Domino då det ej satt lika bra på honom och därför sålde din matte det.

Ja de är dyra täcken, emn dom brukar hålla en livstid så.

Hade alltid BoT täcke på hästarna med, så varför ska han ej få ha det med?

Nu behöver ej grabben fler täcken, han har detta och sitt reflextäcke med lite foder i.

Samt sitt regntäcke om det skulle vräka ner ute.



   


Nu ska jag plocka ihop vad jag ska ha med mig till jobbet.

Sen blir det åka förbi Maxi innan man börjar kl 17 och så får vi se hur det går inatt.

Men tvivlar inte en sekund på att det inte skulle gå bra.

Kliver av imorgon kl 10 och sen på söndag kl 10 till måndag 08.

Så denna helg lär flyga förbi, men sen är man ledig i 3 dagar.


Ha en fortsatt bra fredag på er.


P&K



Av Jenny - 22 januari 2016 12:15


Sådär då har även svarta pärlan fått komma ut för att busa av sig och lite träning.

Underlättar lite för mammsen att två i gänget fått en längre sväng innan jag drar för att jobba natt tills imorgon kl 10.

Behöver jag inte ha så dåligt samvete gentemot henne och hon har inte allt för mycket att göra med sin hemska värk, lider lite med henne faktiskt.


Nu håller jag tummarna för att Baileys täcke som jag köpt av Donna kommer med posten idag.

Och att det sitter BRA, men det tror jag.



                                                                           


P&K

Av Jenny - 22 januari 2016 10:45


Solen skiner, så trots kylan så är det ändå bra mysigt ute.

Precis varit på en promenad med bästa grabben, gick så att han även fick springa av sig nere på ängen innan vi gick hem. Mycket uppskattat kan man säga.

Så nu tänkte jag även ta svarta pärlan på en sväng till ängen för lite bus och träning.


                                                 


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards