En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Jenny - 15 januari 2016 20:34


Imorse bar det av in till ena jobbet för sista intro passet på detta ställe.

Sov lite halvkasst då jag alltid gör det i början när man ska ställa alarm, livrädd att försova mig.

Men det gick kanon att komma upp och iväg oavsett, enkelt när man trivs kanon på jobbet liksom.

Dagen flöt på snabbt och allt gick super, nu känner jag mig redo för att jobba själv.

Och det kommer jag redan på måndag, känns kanon kul!!!

Har dessutom fler pass där nästa vecka med och förutom dom, så har jag mina två intro pass på det andra stället.

Så nästa vecka lär flyga fram minst sagt, men det blir kul i slutet av februari!!!


Har tagit det lugnt sen jag kom hem, middag och sen duschat typ.

Underbara mammsen hade ju fixat klart gänget även denna dag, så det är bara natt rastningen kvar.

P kom på kaffe och pratade lite, som alltid lika trevligt.


Lördag och söndag är jag ledig denna helg, om nu ingen får för sig att vara sjuk.

För då lär jag absolut hoppa in!

Men om det går som planerat så är jag ledig och tänkte njuta av att ta någon längre promenad osv.

Även om jag alltid tycker det är kul att komma ut med delar av eller hela gänget, så kommer man ju uppskatta det ännu mera nu när man har en ledig dag. Ja självklart får dom ju även fast man jobbar, men då har man själv inte lika mycket tid med dom. Som man har om man är ledig liksom.

Så kommer ju bli en helt annan grej nu.


Nu tänkte jag faktiskt inta soffläge och se om "dumburken" visar nå bra.

Eller om man kanske ska sätta på och se nå avsnitt av SOA.

Ja vi får se helt enkelt, ha en fortsatt trevlig fredagskväll på er.


P&K







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards