En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Jenny - 14 januari 2016 19:26


Började dagen med rastning och frukost för gänget här hemma. 

Blev lite morgon kaffe och prat med mammsen innan det var dags att åka till stan.

Tanken var att man skulle ta x-tåget, men då det var försenat 35min visade det sig på tavlan.

Så fick man skjuts in till stan för att hinna med det som skulle göras innan det var dags att börja intro passet kl 12.


        


Först ut till arbetsgivaren för att skriva papper för båda ställena som jag ska jobba på, blev självklart till allmänt prat med. Sen var det dags att promenera in till AMS och då kunde jag inte låta bli att ta bilderna ovan.

Det var så vackert och mysigt ute, trots att termometern visade -15.

Men med det glädjerus man har i kroppen efter det som hänt dom senaste dagarna så märker man knappt av det heller.

Iallafall så var jag upp till AMS, verifierade gamla jobb och sa till att jag numera har jobb igen.

Fick tid över efter att ha varit där, då det knappt var nå folk alls.

Så passade på att gå upp till Lollo för kaffe innan det var dags, så blev lite prat osv med henne innan jag gick vidare för mitt intro pass.


Dagen har gått kanon bra och det har blivit en hel del skratt.

Imorgon väntar sista intro passet på detta ställe, sen har man egna pass nästa vecka.

Vilket känns kanon kul, samt att jag har mina intro pass på andra stället med.

Så nästa vecka har jag ingen ledig dag, mer än lördagen under dagen efter att man kliver av.


När man kom hem idag så var gänget rastat och fått sin middag, mamma hade såklart även motionerat på dagen med längre tur i kylan. Dock ej så långa som vi brukar gå, men det vill jag ej heller när det är såpass kallt.

Då passar kortare bättre och gänget klagar inte.

Dessutom så var middagen klar, så det var bara att sätta sig för att äta.

Vilket var väldans gott, för var minst sagt hungrig.


Har precis duschat, så nu tänkte jag inta soffläge en stund innan sängen "kallar".

Ska upp skapligt tidigt imorgon och det gäller att sova lite med, men jag riktigt längtar tillbaka.

Känns så bra med detta ställe, på alla plan.


Ha en fortsatt trevlig kväll på er.


P&K 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards