En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Jenny - 11 januari 2016 13:30


Blev en promenad ner på sjön med pansar grisarna vid lunch.



 


Mycket uppskattat och det var ju en hel del snö, så det var nyttigt även för rygg osv.


Nu har jag även varit ute och skottat en del, snön fortsätter ju vräka ner så det har ju kommit en hel del liksom.

Bumbi fick vara ute och busa lite i snön under tiden.


 


Längtar så tills man får se vad det blir av denna lilla prinsessa!


Nu blir det ta det lite lugnt i soffan en stund, innan det är dags att åka in till stan för att träffa kunden på jobbet.

Så får vi se hur det känns och så, inte så mycket på denna rad.

Men allt är ju bättre än inget alls och så får vi ju se hur det känns efter "träffen" i eftermiddag.


Ha en fortsatt trevlig dag!


P&K
 

Av Jenny - 11 januari 2016 09:48


Gänget rastat och fått sin frukost, japp idag fick dom gå ut i "inhängnaden" bara.

Sen blev det kaffe för min del, bästa koppen på hela dagen tycker jag.

Nu har man startat tvättmaskinen och sitter här vid datorn för att kika lite.

Läsa lite nyheter osv.


Inga direkta planer för denna dag.

Mer än att gänget ska få sitt och sen ska man in till stan på eftermiddagen för att träffa "kunden" för jobbet jag nämnde förra veckan.

Så det ska bli kul och klart att man är lite "spänd" eller vad man ska säga.

Men det ska nog gå bra och det ska bli så satans skönt att komma igång igen.

Ingen vill ju bara gå hemma liksom, skönt att komma hemifrån och tjäna lite pengar dessutom.

Nattjobb är ju dessutom det jag allra helst ville ha, då det funkar bäst med hundarna osv.

Så det är ju perfekt!


Sen får vi se om man hör något om det andra "stället", hade ju inte varit helt fel liksom.

Lät ju som det var KANON minst sagt och faktiskt något jag tror jag skulle storm trivas på.

Men vi får se.


Nej dags att klä sig och ta tag i denna dag.

Ha en bra dag alla fina!


P&K





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards