En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Jenny - 6 januari 2016 22:15


Helt galet egentligen, men idag blir vår svarta pärla 7mån!

Hon blir bara finare och finare för varje dag!

Hennes skalle är ju helt fantastisk och dessutom en grymt kul hund, men stor personlighet.

Så glad att hon ej får som många andra svarta amstaffs i huvudet med.

Nämligen så det ser ut som kala ringar runt ögonen, som att dom har glasögon typ.

Det är ju så fult!!



  


Grattis på 7mån dagen fina Cockie med syskon,nu är det bara två månader sen är ni juniorer och får ställas officellt!


P&K



Av Jenny - 6 januari 2016 18:15


Jag hade inget nyårslöfte detta år, men däremot en önskan.

Och jag fick precis ett samtal som kan betyda att den slagit in.

Helt galet egentligen, men antar att det var min tur liksom.

Imorgon ska "ledarn" ringa upp med mer info, men känns så UNDERBART!!

Känns som jag just nu hoppar runt av glädje!!!!!!!

Allt tack vare samma vän som sist, känns som jag kommer stå i tacksamhets skuld till henne resten av livet snart.


 


P&K



Av Jenny - 6 januari 2016 12:30


Idag är det ännu mer minus ute.

Precis varit på en lunch promenad med pansar grisarna och rödingen.

-13 visade termometern på och kallare ska det tydligen bli.

Men oavsett väder och vind så är det alltid lika härligt komma ut på promenad med pälsklingarna.

Lilla bumbi fick busa loss hemma i snön istället.


                                             


Nej nu kallar annat, ha en fortsatt bra dag alla fina..


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards