En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Jenny - 3 januari 2016 22:57


Haft en super trevlig kväll med god middag.

Blebv stekt fläskfile, potatis gratäng, sallad och sås.

Var riktigt mums.


Och innan så fick hundarna sin middag med, jag tog bumbibjörnen och rödingen på en kvällsrunda.

Bumbi fick ha täcke på sig då det var närmare -10 ute.

Lätt att frysa när man bara är liten liksom.


 


Sen efter dusch mm så blev det film mys i soffan.

Vi fick äntligen se klart nyaste Beck filmen, "Gunvald" heter den som alla säkert vet.

Var väl helt ok, men absolut inte den bästa dom gjort och jag undrar om dom som kommer efter ens kommer vara värda att se. Jag menar Gunvald finns ju inte med då?

Och han är ju en av dom som ändå gjort att filmerna är sevärda..

Aja det visar sig liksom.


Nu väntar jag på att sista maskinen för idag med en del av soffans överdrag ska bli klar.

Så att man får hänga den, sen så blir det sängen.

Så tar jag dom sista så fort man vaknar.


Imorgon är det äntligen "normal" vardag igen, så då ska man ju upp i tid liksom.


Godnatt och sovgott på er!


P&K




Av Jenny - 3 januari 2016 11:30


Snöar inte idag, men det är lite små kyligt ute.

Efter morgonens "bestyr", så tog jag mig en promenad med med fina rödingen.

Var skönt att komma ut och vi gick "bruksrundan" idag.

 

När jag var hemma så fick Bumbi en snabb kiss och sen tog jag våra två pansar grisar till skogen.

Var en hel del spring som vanligt i deras ben.

Underbart att se Baileys och Cockie tillsammans, dom är så lika i allt och storm trivs tillsammans.

 

                                     

 

Extra mysigt att gå i skogen nu när det finns lite snö, så vackert.

Nej nu ska jag gå till P för lite kaffe och prat.

 

Glädjen är verkligen tillbaka till 100% och allt känns bara så bra igen.

Så skönt!!!!

 

Ha en fortsatt bra dag alla !

 

P&K

Av Jenny - 3 januari 2016 08:45



 


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards