En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under december 2015

Av Jenny - 16 december 2015 23:30


På förmiddagen idag så tog jag först tjejerna B till skogen så att dom fick springa av sig lite.

Som alltid mycket uppskattat, blev inte så super lång tur med tanke på att Bumbi ej är så gammal än.

Men tillräcklig för att dom ändå skulle vara nöjda.


Sen blev det även en sväng med våra två pansargrisar och då fick jag sällskap av mammsen.


 


Vi tog bilen iväg till en av mina absoluta favoritvägar att gå.

Tror faktiskt att även hundarna älskar den.

Man möter aldrig någon och det är så härligt!


 


Jag satte mig vid datorn för att skriva lite och skicka iväg när vi kom hem.

Och Baileys somnade sött i sin säng, man kan nog säga att han var rätt nöjd med dagens skogstur.

(Även om det enligt rykten sägs att våra hundar enbart rastar i någon rasthage på tomten hela tiden).


 


Ikväll så var tanken lasagne till middag och lagom när jag skulle sätta in den i ugnen.

Ja då ringde brorsan, så vi tog med oss lasagnen och åkte in till honom och pojkarna.

Så blev en mysig och trevlig middag med en hel del skratt.


Nu ikväll så har samtliga av dom fyrbenta fått sina kvällspromenader.

Sen har vi myst i soffan och nu tänkte jag faktiskt sluta ögonen för att sova.

Mitt sällskap sover redan som ni kan se..


 


Han älskar verkligen sin egen spjälsäng som han fick av Kevin.

Som jag för övrigt ska till och måla om, så att den blir lite finare.

Men inget slår ju att få sova med matte liksom, då njuter grabben.


Så godnatt på er!!


Hugs And Kisses



Av Jenny - 2 december 2015 14:15


Bumbibjörnen fick gå till skogen med pappsen idag <3




 
 


Hugs And Kisses
 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards