En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under juli 2015

Av Jenny - 3 juli 2015 13:30


 


Så var det redan i skuggan strax efter 08 imorse.

Man förstod att det skulle bli en kalas varm dag minst sagt...


Nu har halöva dagen försvunnit och jag har typ endast suttit i telefonen.

Ja jag har gått varsin kort sväng med gänget med, mer än så blir det inte så länge det är så varmt.

Vi får gå lite senare om dom ska få springa av sig, eller så får vi avvakta någon dag med det.

Dom dör inte av lite vila heller liksom, men oavsett så får dom isåfall fler korat svängar.


Just nu ligger gänget utslagna på farstun och verkar inte direkt missnöjda över att bara slappa.


   


Livet leker i allmänhet just nu och jag är så satans lycklig!!

Riktigt längtar!!!!!

Måste nypa mig i armen för att förstå att det inte bara är en dröm.


Nej nu ska jag ta och hänga tvätten, ha en fortsatt bra dag alla som är värda en.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 2 juli 2015 19:15



Fick ett samtal på förmiddagen att Patrik ville komma ut till faster.

Och det fick han ju såklart.

Vi busade med vattenballonger, gick sen och gottade oss med pizza.

Han fick sedan plaska med hundarna i poolen en stund, fick Pernillas då hennes hund ej använder den.

Tyvärr i plast, så förstod den skulle vara "död" efter en stund.

Men dom hade som sgat skoj en stund iallafall.

När den var förstörd så fick hundarna återigen gå in i skuggan och Patrik fick busa loss i vattenslangen.

Varit så varmt så massor med vattenlek passade perfekt minst sagt.

Tanken var att gå upp till badplatsen här, men han var lite trött efter promenaden fram och tillbaka till pizzerian.


                                   



När Patrik åkt hem sedan så insåg jag att man blivit lite bränd i solen.

Kommer nog svida en del när man duschat sen skulle jag tro.


Passade på att fota fin gänget tillsammans när dom fick vara ute en stund.

Blev rätt bra faktiskt, bara tagna med mobilen liksom.


       


Dom ville ej vara ute så länge, till och med dom tycker att det är varmt...

Så nu har dom lagt sin inne alla tre och själv tänkte jag nog ta mig en dusch.

Blir promenad med gänget bara det blivit lite svalare, bara elakt att gå med dom i denna värme.


 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 1 juli 2015 18:30


Var ju grymt varmt idag och jag kom på att jag hade kvar förra sommarens pool.

Trots att den redan var trasig mm..

Men jag fyllde upp den med vatten, så fick gänget ha roligt en stund iaf.


                                                                                                                       


Hugs And Kisses

Av Jenny - 1 juli 2015 11:30


Rastade gänget och gav deras frukost, sen blev det morgonkaffe på farstun.

Dammsög av inne och sen tog jag gänget med mig till skogen.


                                                         


Väl hemma så kan man nog säga att gänget är mycket nöjda.


   


Nu ska jag maila och ringa några samtal.

Så får vi se om man kommer närmare ett beslut i det som man funderar på.

Vore ju satans kul om det blev av liksom.


Ha en fortsatt bra dag.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards