En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Jenny - 20 juli 2015 21:00



Blev fika hos P på eftermiddagen och sen satt jag ute, för att njuta av en mycket mysig kväll..

Bella och Baileys fick vara med och fick busa loss ordenltigt.



 

Filmen är verkligen så Baileys, när han får "fnatt" så spelar det verkligen ingen roll vad som står i hans väg.

Han bara plöjer fram...

Älskade grisar!!!


Efter middag och så blev det först en kvällspromenad med fina damen.

Alltid lika uppskattat när dom får egen tid med en och det förtjänar alla tycker jag.

Även om det har sin flock.


 


När vi kom hem igen, så tog jag med mig bästa grabben på en kvällspromenad med.


 


Och nu sitter jag här med en kopp kaffe på farstun, Bella busar ute och sen blir det dusch för min del.

För att sedan bädda ner mig i soffan och fortsätta se serien "Orange Is The New Black".

Tack Stephie för att du fick mig att börja kika på den, helt såld är jag!

Så förstår precis varför du "tipsa" om den.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 20 juli 2015 14:15


Efter morgonkaffe, rastning mm...

Så dammsög jag av hemma och nu har jag varit till stranden med bästa rödingen.

Vädret är nice så gäller att passa på så hon får simma, då det är en skonsam träning osv.

Duktiga tjejen bar sin dummy både dit och hela vägen hem.


                                                                 


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards