En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Jenny - 18 juli 2015 21:15


 


Såg ju inte ut att bli en så härlig dag när man vaknade imorse.

Och jag kan ju säga att jag tyckte brorsan var helt knäpp som bestämde sig att köra ut poolen hit just denna dag.

Men han hade inte bara den med sig, utan även solen och det tackar vi för!!!


 


Så nu har man en skapligt stor pool då, dom kan ej ha den dit dom ska flytta.

Vilket gjorde den hamnade hos mig, så kan små grabbarna komma ut hit och plaska.


Till middag bestämde jag mig för att göra kyckling, currysås och ris.

Tror man kan säga att det var fler som tyckte det lät kanon.


 


Var minst sagt iakttagen, kan ju bero på att Baileys och Bella vet att även dom brukar få lite kyckling.

Efter att jag ätit middag och likaså dom, så blev det kvällspromenad.

Blev skogen och tog med mig hela gänget, underbar kväll minst sagt.


                                               


Nu sitter jag här på farstun och dricker kaffe, gänget verkar minst lika nöjda.

Snart dusch för min del och sen får vi se om det är nå bra på tv.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards