En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Jenny - 7 juli 2015 20:30



Varit en lugn dag förutom några samtal som man var tvungen att ringa.

Blev en promenad mitt på dagen med Baileys och Cuba, skönt att kunna variera mm.

Gänget fick ligga ute medan jag höll på att rensa i rabatterna.


På eftermiddagen så blev det en sväng ner till ängen med rädingen.

Både bus och träning blev det, hon är ju så sjukt rolig att träna med.

Bonden som äger ängen hade nu gjort balar av allt gräs, vilket fröken först tyckte var lite små läskigt.

Men glömde det snabbt och nyfikenheten tog över, duktig tjej!


                                                   


Blev kvällsrunda med var och en efter att dom fått sin middag.

Sen blev det fika för min del på farstun, i sällskap av gänget såklart.

Cuba satt som vanligt och gärna ville smaka kaffet, men icke.


   


Nu har vi dock intagit soffläge och väntar på att kvällens avsnitt av "Empire" ska börja.

Baileys närmast mig vid benen, sen Bella och Cuba måste tyckt hon hamna för långt bort.

Hon hittade snabbt en lösning på det och har nu somnat sött hon med.


     


Önskar er en fortsatt bra kväll, samt att ni får sova gott när det är dags.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 7 juli 2015 11:45



Denna dag för 2år sen i Alfta kommer jag aldrig någonsin glömma, alla känslor och glädjetårar.

Första egna hunden som jag själv visar, bara visat andras innan.

Första officiella och vi tar hem hela skiten när du bara är 9½mån gammal.

(Exc,Ck, Bästa hane, Cert och slutligen BIR).

Att vår debut skulle gå så bra hade jag aldrig vågat tro, du är och kommer alltid vara min "once in a lifetime" hund Baileys.

Kanske dags vi börjar "jaga" det sista certet på allvar snart med, men oavsett är du alltid finast i mattes ögon.


 


Hugs And Kisses

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards