En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Jenny - 4 juli 2015 15:45



 


Så var det verkligen denna förmiddag..

Men inte mycket man kan göra åt det liksom, trist men sant.

Såg så mycket fram emot det, men nu får man avvakta lite helt enkelt.

Känns skit just nu, men det kommer ske en dag.

Allt har en mening och det finns den som lider mer än mig i detta just nu..



Satt och avnjöt en gokaffe i solen på farstun för en stund sedan.

Hade detta underbara gäng som sällskap.


 


Fick precis meddelande om hur det gått på utställningen i Alfta för amstaffarna.

Ja man slutar ju aldrig att förvånas, men grattis till BIR/BIM.


Har precis klippt klorna och dessutom så har gänget fått sig en dusch.

Så nu har dom både fina tassar, rena pälsar och luktar gott igen.


 


Inte för att dom luktade illa innan, men det var ett tag sedan dom fick sig en dusch.

Dessutom blev dom svalkade i denna hetta med.

Så det uppskattades en hel del.


Får se vad vi hittar på resten av eftermiddagen/kvällen.


Hugs And Kisses


Av Jenny - 4 juli 2015 08:15


6 år tillsammans idag!!

Så värt att firas, önskar att jag kunde göra det med er.

Men har annat för mig   


 


  Grattis världens bästa mamma och Sami   


Hoppas att ni får en super dag!!


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards