En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Jenny - 30 juni 2015 23:45


Varit ute på gräsmattan och bara njutit av solen.

Samt fixat en del som måste göras med.

Sen tog jag återigen Cuba på en promenad, vi gick bla så vi kunde posta ett brev som ska till Stephie.

Så nu är det gjort med, var skönt komma ut en stund även om det var varmt.


           


Blev en fika hos P sen, som alltid trevligt.

Sedan hem och göra hundarnas middag, under tiden den skulle bli klar så mös vi på gräsmattan.

Efter dom fått sin middag senare, så fick alla en kvällspromenad.

Inte lika varmt, men ändå inte direkt svalt ute.


Efter det så intog vi soffan för att kika finalen i U21 EM mellan Sverige och Portugal.


   


Ska erkänna att jag inte såg hela tiden, utan kikade på annat ibland.

Men jag såg hela straffläggningen som blev och det är så sjukt nice att Sverige VANN!!!!

Första gången som vi vinner U21 EM, så det är ju extra stort.

Dessutom var laget typ lägst tippar innan det drog igång, så att dom skulle ta hem hela skiten var det nog ej många som trodde. Även om hoppet alltid finns, så det är sjukt kul!!!


 


Nu ska jag se kvällens avsnitt av "Empire", så satans skönt att man kan se i efterhand på tv:n.

När det är annat man vill se med.


Imorgon blir det ringa och kolla upp en del saker osv.

Så får vi se om man inte får packa senare i år sen, men allt ska kunna lösas mm först.

Fast det vore så sjukt NICE!!!!


Hoppas ni med haft en nice kväll.

Säger godnatt nu då jag lägger mig efter "Empire" avsnittet.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 30 juni 2015 11:30


Gick en sväng med Cuba på 35min efter det att gänget fått sin frukost och smällt den.

Sen kom Mikaela, Örjan och deras labbe tjejer hit.

Så blev en härlig promenad i skogen på lite över 1tim, massa bus och så fick hundarna bada lite med.

Eller ja alla simmade utom Baileys, han "våga" ej utan sin flytväst.

Men Bella och labbarna simmade.


                                 



 

När vi kom tillbaka hem hit så fikade vi och sen åkte dom hemåt.

Så nu blir det slappa en stund.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards