En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Jenny - 9 juni 2015 23:28


Blev en härlig sväng till skogen med prinsessan, både bus och träning.

Sitt-stanna kvar, jag gick ut kanske 25m, stannade och sen tillbaka.

Fröken satt duktigt kvar, stolt matte.

Gjorde även likadant fast med platsliggning, men hon fick komma upp till sitt när jag var i "position".

Även det funkade KANON och det var första gången vi testade på det.


                                     


Hon är så rolig att träna med, funderar på om vi inte ska gå en riktigt lydnadskurs så småningom.

Så att vi kanske kan testa på tävla sen, hmm ja det vore kanske något?!

Tror fröken skulle tycka det var roligt och att man skulle kunna komma en bit med henne.

Ja vi får se hur vi gör.


Sen blev det en dusch för matte och nu myser vi i soffan.

Har pratat med S, som har en del att bestämma och klura på.

Får se vad hon kommer fram till, så glad att jag slipper klura på sånt i dagsläget.


Nu ska jag rasta hundarna och sen blir det nog sängen.

Kommer sova så bra inatt när det är renbäddat!

Finns inget bättre!!


Godnatt på er!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 9 juni 2015 17:00



Blev en lugn morgon, vaknade av att dom håller på och gräver nere vid elskåpet utanför här.

Trodde dock att klockan var mer, så jag typ flög upp.

Men det visade sig när jag klätt på mig och kikade på telefonen att den bara var 8..

Så var ju inte direkt mycket, hundarna fick gå ut och kissa mm.

Sen fick dom sin frukost och jag tog mitt kaffe, redan då var det väldans nice väder.


Softade en stund och sen blev det en sväng med bästa grabben.


             


Vi var ute i typ 45 min i underbart väder.

Får se hur länge vi får behålla solen..


Varit en sväng till affären och även fikat hos P.

Som alltid lika trevligt och när jag gick hem fick jag syn på denna sötnos i fönstret.


 


Hundarna fick mysa ute i hagen av solen, under tiden som jag höll på att plantera om lite blommor.

Samt rensa i rabatterna och vattna där regnet ej kommer åt.


 


Men nu ska vi in en stund och laga middag, samt mysa lite.

Sen blir det promenad med Bella efter att dom fått middag och likaså jag själv.

Idag blir det rostbiff, potatissallad och grönsaker.

Enkelt men rätt gott faktiskt.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards